
Sobre el Llibre
ÍNDEX
INTRODUCCIÓ
1. ARQUITECTURA
- 1.1.Josep Marqués Costa: “El Catàleg de riuraus valencians de Riuraus Vius. Dos casos. concrets: Pedreguer i Dénia”.
- 1.2.Robert Miralles:”Pervivència del riura a Ondara”.
- 1.3.Vicent Torres Bañuls: “De la pansa al vi:.el.riurau de Bodegas Parcent amb la mateixa matèria pr
2.EDUCACIÓ
- 2.1.Amparo Bosch, Carme Senent i Roser Cabrera, “Descobrim el nostre entorn: el riurau del Mas del Fondo”.
- 2.2.Sílvia García Hurtado, Paco Sempere Naya i Francesca Gil Puigcerver: “El riurau d’Arnauda, Xàbia. L’alumnat de 5é del CEIP GRAÜLL adoptem el riurau d’Arnauda.
- 2.3.Joan Elies Andrés i Serer: “Qui té pansa té dansa”.
- 2.4.Leopold Cervera,.La importància del conreu de la pansa a la Marina Alta”.
- 2.5.M. Vicenta Pedro, Jaume Boronat i Antoni Soler: “Retrobem els “risaus”…
- 2.6.Pepa Guardiola: “Un matí al riurau Arnauda.”
- 2.7 Vicent Chorro Cabrera i Teresa Arabí Arabí: “Riuraus i matemàtiques”.
3. TURISME.
- 3.1 Joan Ignasi Cervera Arbona: “Sense entorn no hi ha riurau: la gestió del territori com a factor estratègic”.
- 3.2 José Emilio Martínez-Pérez, Antonio Belda i Benito Zaragozí: “El sosteniment del paisatge tradicional de la Marina Alta com a garantia de conservació i reclam turístic a la província d’Alacant”
4. ETNOHISTÒRIA
- 4.1 Joan Giner Monserrat: “Les estufes a la Marina Alta”
- 4.2 Joan Ivars Cervera: “Els riuraus del camp teuladí l’any 1941”
- 4.3 Rubèn Vidal i Bertomeu: “El sequerets de pansa de sol del Tassolet del Giner a Xaló”.
- 4.4 Teodoro Crespo Mas: “Relacions socials i laborals en les Cases de Tros. La casa nova i el riurau del Ràfol de Calp en el testimoni de Matilde Frígola y Palavicino (1877)”.
BREU CRÒNICA DEL CONGRÉS.
Other Llibres in "2014"